BCCCAP00000000000000000000547

462 INDEX AUCTORUM Franciscus Salesius (Stus.), praedestina– tio ad gloriam flt post praevista meri– ta, 183. Franzelin, praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita, 183. Froschammer, ejus opus in Ind1dem rela– tum, 569. iFulgcntius (Stus.), admittit praedestina– tionem, 173; Deus neminem reprobat reprobatione positiva antecedenti, 196. G Gabriel, Deus alia a se cognoscit in seip– .sis, 108; posset aliqua creatura, virtute creandi praedita, aliquid c!'eare. 404, 409. Generatianistae, anima humana a paren– tibus generatur, 568. Gilbertus Porretanus, ponit distinctioncm ínter relationes divinas et essentiam Dei, 55; admittit distinctionem realem inter relationes et essentiam divinam, 804, 308. Gioberti, ontologismo indulget, 20. Gnostici, mundus visibilis est opus ange– lorum, 405; negant resurrect:cnem mor– tuorum, 739. Gottescalcus, docuit reprobationem positi– vam antecedentem, 193. Gonet, angeli mali sunt velut ferae alli– gatae, 513. Gotti, definit voluntatem Dei anteceden– tem et consequentem, 135. Graeci, animae in Purgatorio detentae, poenis non cruciantur, 766. Graeci Sohismatici, negant Spiritum Sanc– tum procedere a Filio, 268; rejiciunt Purgatorium, 759; beatitudmem repo– nunt in visione abstractiva Dei, 797. Graeco-Russi, visio beatifica r,rotrabitur usque in diem judicii universalis, 802; non existunt poenae aeten1ae, 778. Gregorius (Stus.), Deus omnia in suo esse conservat, 462; affirmat omnes pagi– nas Sacrae Scripturae testari de ange– lorum existentia, 479. Gregorius Ariminensis, negavit dari in Deo relationes reales, 297; non admittit notiones ,in Deo, 343. Gregorius Magnus, existit Purgatorium, 761; ignis Inferni est realis, 787. Gregorius Naziancenus (Stus./, in Deo sunt relationes reales, 300; Deus omnia in suo esse conservat, 462; angeli sunt immateriales, 480. Gregorius Nyssenus ( Stus.), mysterium Trinitatis non potest a nobis declarari, 378; operatio Dei ad extra est una in Trinitate, 358; angeli sunt imma– teriales, 480; 1101110 constat duobus e e– mentis, 532; anima humana est spiri– tualis, 549; non satis constat de ejus mente quoad transformismum, 558; protoparentes in sanctitate constitut1 sunt, 589; forte aeternitatem poena– rum non admittit, 781; nim:s indulge– ret sententiae Origenis circa creatio– nem animae jam ab initio, 714. Gunther, dicit Deum creaturas amare ne– cessario, non libere, 131; negat unita– tem naturae in Trinitate, 225; myste– rium Trinitatis potest per Ph1losophiam explicar! post ejusdem revelationem, 375; Deus rrncessario creavit, 414. Guntheriani, horno constat tribus parti– bus, 530; duplex est anima Í" homine, 537. H Hacckel, propugnat transformismum ab– solutum, 556. Hegel, renovat Sabellianismum, 224. Hellín, adest in creatura potentia obe– dentialis ad creationem, 401. Henoch, adhuc vivit, 720. Henricus Gandavensis, Ontologismo favet, 20; convc>nientia mysterii Trinitatis posset a nobis demonstrari, 376. Hermae Pastor, angeli boni depútantur in custodiam, 516. Hermes, mundus creatus est propter ho– minis felicitatem, 431. Hermesiani, dixerunt materiam primam substrahi debere a divina potentia, 205. Hervé, thelogice certum est relationes rea– les identificari cum substantia Dei. 309. Hieronymus ( Stus.), explicat quid sit bap– tizari in nomine Patris et Filii et Spiri– tus Sancti, 233; mysterium Trinitatis est inexplicabile, 378; Deus immediate concurrit, 467; singuli homine,, habent angelum custodem, 517; probat aeter– nitatem poenarum in Infemo, 781. IIilarius ( Stus.), Spiritus Sanctus proce– dit a Patre et Filio, 274; angeli boni deputantur in custodiam hominum, 516; protoparentes in sanctitate creati sunt, 590; protoparentes habuerunt do– num immortalitatis, 610. Huarte, negat definitum fuisse quod exis– tentia peccati originalis probar! possit ex Epist. ad Romanos, 5, 12 sqs., 635; discrimen ínter peccatum oi:iginale et personale habituale, 656; non est aptum exemplum ad explicandam naturam peccati originalis, 663; de his qui bis mortui sunt, 780.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz