BCCCAP00000000000000000000547

INDEX AUCTORUM 461 qui dicant hominem constare duabm, animabus, 531. Constitutioues Apostolorum, animae in Purgatorio possunt juvari, 772. Creatianismus humanus, animae filiorum a parentibus e nihilo producuntur, 568. Cremonensis Episcopus, suam sententiam de transformismo reprobavit, 557. Cyprianus (Stus.) affirmat mysterium Trinitatis, 238; protoparentes habue– l"Unt donum immortalitatis, 610; admit– tit existentiam peccati orig;nalis, 63H. Cyrillus Akxandrinus (Stus.), Deus est infinitus, 66; Deus seipsum perfecte comprehendit, 99; Verbum procedit a Patre secundum operatione:n intellec– tualem, 255; in Deo sunt relationes reales, 300; natura humana est serva. 5D4; admittit judicium finale, 755. Cyrillus Hicrsolymitanus (Stus.), de pro• fessione fidei in Trinitatl'm in Baptis– mate, 237. D Dalmau, J. M., Deus alia a se cognoscit in sepsis, 108. Damascenus (Stus.), Deus est infinite per– fectus, 66; nescit in quo sit discrimen ínter processionem et generationem, 287; mysterium Trinitatis sola fide cog– noscitu:·, 378; angeli sunt spiritus puri, 480; non loquitur de mitigatione poe– narum in Inferno, 793. Damasi Jcides, Spiritus Sanctus procedit a Patre et Filio, 274. Darwin, propugnat transformismum rl– gidum, 556. Dccrctum pro Jacobitis, Pater non proce dit ab alio, 242; Personae D;vinae sunt coaequales, 350. Deistae, dicunt providentiam Dsi non se extendere ad inferiora, 143. De San, de essentia Dei metaphysica, 35; affirmat Nominales dixisse Deum alia a se cognoscere in seipsis. 108. Didache, baptismum praescribit in nomi– ne Trium Personarum, 237. Didynamistae, horno constat triplici ele– mento, 350. Dionysius Alexandrinus, profligavit Sabe– llianismum, 221. Dualistae, admittunt duo principia rerum, 76. Durandus, negat Verbum procedere a Pa– tre secundum operationem intellectua– lem, 253; principium quo remotum pro– cessionum in Deo est ipsa natura di– vina, praeintellecta intellectui et vo- luntati, 293; admisit distinctionem rea– lem modalem ínter relationes divinas et essentiam, 312; posset aliqua crea– r,ura, virtute creandi praedita, aliquid. creare, 404, 409; Deus medlate tantum concurrit ad actiones creaturarum, 465; ad identita.tem numericam corpo– ris sufficit identitas animae, 745. Dydimus Alexandrinus, Deus est simplex et incompositus, 52; Spirit11s Sanctus procedit a Patre et Filio, 275; ni– mis indulget sententiae Origenis circa creationem animarum sinml ab initio, 714. E Eckarclus, negat distinctionem etiam vir– tualem inter attributa divina et essen– tiam Dei, 55. Elias, adhuc vivit, 720. Emanatistae, anima humana est partícu– la essentia divina.e, 568. Empiristae, negant possibilitatem cognos– cendi existentiam Dei, 7. Ephrem (Stus.), Spiritus Sanctus proce– dit a Patre et Filio, 275. E!)iphauius rstus.l, Spiritus Sanctus pro– cedit a Patre et Filio, 275. Eun.omiani, negant distinctionem virtua– lem ínter attributa divina et essentiam, 55. Eunomius, fundamenta Ontologismo pro– posuit, 20; hamo potest comprehende– re ipsum Deum, 27. F Fatalistae, dicunt omnía necessario eve– nire, 151; mundus fuít casn creatl!s, non vero ad manifestandam perfectio– nem Dei, 431. Florentinum (Conc.), Spiritus Sanctus procedit a Patre et a Filio, 269; Spiri– tus Sanctus procedit a Patre et Filio tamquc.m ab uno principio, 277; dan– tur in Deo relationes reales, 298; sola. relatio personas multiplicat, 316; ad– mittit circuminsessionem, 3(i4; Filius est principium Spiritus Sancti, 304.; qui cum solo peccato originali dece– dunt, visione beatifica privantur, 698; animae judicantur statim post mor– tem, 724; existit Purgatoríum, 760; animae in Purgatorio possunt juvarl, 771; dantur poenae aeternae, 779; visio beatifica non differtur usque in diem judicii universalis, 803.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz