BCCCAP00000000000000000000547

460 INDEX AUCTORUM eorum futuritionem determinante, 116; futuribilia vero in suo decreto subjcc– tive a,bsoluto et objective conditiona– to, ibid.; Molinistae non sunt confor– mes in eorum systemate, 118; repro– batio negativa est ante praevisa de– merita, 200; processio Spiritus Sancti non habet nomen proprium, 288; Ada– mus fuit caput morale et juridicum, 670. Boetius, definit aetemitatem, 73; perso– nam, 215, 219, 330; beatitudinem, 797. Bonaventura (Stus.), relationes sunt prin– cipium remotum quo proce;;sionum di– vinarum, 293; in justificatione infun– ditur ipse Spiritus Sanctus, 370; crea– tio mundi ab aetemo non est possibi– lis, 417; angeli voluntas non est immu– tabilis ex natura sua, 497; in angelis praemium precessit merita non tem– pore, sed natura, 507; omnes animae creantur successive, 575; anima huma– na a Deo creatur, 571; protoparentes in justitia creati non sunt, 590. Bonnetty, debuit subscribere plures pro– positiones circa possibilita.tem deve– niendi in certam cognitionem existen– tiae Dei, animae spiritualitatis, homi– nis libertatis, 8. Braccarense (Conc.), damnat Priscilianis– tas, 224. Brancherau, ontologismo indulget, 20. Buonpensiere, in quo consistat ontologi1> mus, 20. e Caesarius Arelatensis, existit Purgato– rium, 761. (.'ajetanus, reprobatio negativa est ante praevisa demerita, 200; ínter relatio– :nes reales divinas et esentiam Dei nulla est distinctio, ne quidem ratio– nis, 307. Calvinistae, Deus vellet salutem praedes– tinatorum tantum, 158. Calvinus, admittit reprobationem positi– vam antecedentem, 193; negat angelum custodem dari singulis hominibus, 516; animae non judicantur statim post mortem, 723. Cano, anima humana a Deo creatur. 571. ·carisiacense /Conc.), Deus vult salutem omnium hominum, 159; definit adesse praedestinationem, 171; damnat repro– bationem positivam antecedentem, 194. Cartesius, proponit argumentum a simul– taneo ad probandam existentiam Dei, 17. Cartesiani, anima unitur corpori secun– dum operationem, 537. Carthagincnse (Conc.), protoparentes ha– buerunt donum immortalitatis, 609; existit peccatum originale, 635. Cassianus, non negat spiritualitatem ani– mae, 549. Catechismus Romanus, Deus omnia in suo esse conservat, 461; Deus immediate concurrit ad actiones creaturarum, 466; angeli boni deputantur in custodiam hominum, 516; protoparentes erant im– munes ab aerumnis et doloribus, 611; animae judicantur statim post mortem, 725; ignis Purgatorii est corporeus, 769. Cathari, negant judicium finale, 753. Catharini, peccatum originale est ipsum peccatum Adami nobis extrinsece im– putatum, 652; ejus refutatio, 661. Cerinthiani, propugnant Chiliasmum cras– sum, 743. Chalcedonense, Christus constat anima et corpore, 531. Chiliastae, animae non statim judicantur post mortem, 723. Claudius Mamertus, mysterium Trinitatis potest a nobis cognosci ante ejusdem revelationem, 375. Clemens Alex:u1drinus, affirmat myste– rium Trinitatis, 238; peccaium proto. parentum esset sexuale, 630. Clemens Romanus, affirmat mvsterium Trinitatis, 238; affirmat existentiam angelorum, 479. Co-adamitae, docuerunt alíes homines ad– Iuisse praeter Adamum et Evam, 561. Coloniense (Conc.), Deus creav1t animam humanam, 557; home constat duobus elementis, 532; primi parentes fuerunt a Deo immediati conditi, 557. Commissio Biblica, retinendus sensus lit– teralis in primis capitibus Geneseos, 441, 557, 626; enumerat unitatem ge– neris humani inter veritates pertinen– tes ad fundamenta religioni5 christia– nae, 562. Congregatio Indieis damnat propositiones secundum quas existentia Dei non pos– set probari aut demonstrari. 10. Congregatio Sti. Officii, docet propositio– nes Ontologistarum tute tradi non pos– se, 21; de commate Joannaeo, 234; quandoque adsunt facta vere magica, 525. Constantiense (Conc.), exponit mysterium Trinitatis, 226; anima humana est spi– ritualis, 548. Constantinopolitanum (Conc ). damnat Macedonianismum, 223; danmat eos

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz