BCCCAP00000000000000000000547

INDEX AUCTORUJM: 459 sitate, sed sufficit a coactione, 496; gratia Adami erat debita naturae, 592; donum integritatis erat de::iitum, 614; ad rationem peccati non requiritur vo– luntarietas, 666; peccatum originale intrinsece naturam corrupit, 684. Basilius (Stus.), potest facile cognosci existentia Dei, 10; Pater est principium sine principio, 243; Verbum procedit a Patre secundum operatione1n intellec– tualem, 245; Deus immediate hominem creavit, 558; protoparentes in sanctita– te constituti sunt, 589; protoparentes creati sunt in justitia, 590; beati vident Deum in caelo immediate, 7H9. Bautain, debuit subscribere pmres pro– positiones circa possibilitatem deve– niendi in certam cognitionem existen– tiae Dei, 8, 15. Becanus, Deus alia a se cognoscit in seip- 1.<is, 108. Beguardi, ontologismo indulgent, 20. Beguini, ontologismo indulgent, 20; beatl non vident Deum aliter ac in terra, 797. Bellarminus (Stus.), refutat Fententiam Pighi et Catharini, 661; peccatum ori– ginale non transfunditur ¡,er concu– piscentiam, 675; infantes in limbo ex– periuntur tristitiam, 701. Benedictus XII, docet visionem facialem Dei constituere insigne privilegium beatorum in caelo et cum hac doctrina componi nequit Ontologismus. 25: re– probat traducianismum, 5t:9; status viae finitur per mortem, 715; animae judicantur statim post mortero, 724; affirmat resurrectionem rnortuorum, 740; admittit judicium final~. 754; dan– tur poenae aeternae, 779; beati in cae– lo vident ipsum Deum, 797, 798. Beraza, verbum «bara>l significat creatlo– nem mundi ex nihilo, 400; solus Deus potest creare, 410; non cst facil's quaestio de possibilitate creandi mun– dum ab aeterno, 417. Bernard Claudius, quid sit vita, 80. Bernardus (Stus.l, impugnat doctrinam Gilberti Porretani, 308; debemus an– gelos revereri, 521. Biel, Gahriel, non admittit notiones in Deo, 343. Billot, affirmat non irrationab11iter negli– gi quidquid dubie tantu,n cognosci– tur, 9; cognitio nastra de Deo, licet imperfecta, non tamen est falsa, 31; quit sit compositio logica, 48; Deus alía a se cognoscit in essentia divina, 108; scientia Dei est causa rerum, 112; scientia Dei difficile explicatur, 119; Deus alía a se libere vult, 133; · actus Dei líber est magnum myste– rium, sed componi potest cum ejus immutabilitate, 134; definit voluntatem Dei antecedentem et consequentem, 135; praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita hypothetice futura, sed ante praevisa merita aosolute fu– tura, 184; in Deo idem est persona, re– latio, pro~essio, 240; procedere per mo– dum operati, 245; quid sit generatio, 256; in qualibet cognitione intellectua,. .li habetur quaedam generatio, 261; Ver. bum procedit ex cognitio11e omnium rerum, 264; operatio intellectualis est vera generatio, 287; spiratio est nomel.JI, aptum ad denominandam processio– nem Spiritus Sancti, 289; ex modo con• cipiendi relationem, pendet cognitio mysterii Trinitatis, 296; quid sit rela– tio transcendentalis, 293; quaenam sint conditiones relationis realis. 293; conceptus ad relationis non involvit conceptum in, 293; relatio realis non habet ut sit realis ex eadem nota ex qua habet ut sit relatio, 2Y:l; non re– pugnat relatio subsistens, 293; inter pro– cedentPm et enm a auo a 1 iquis proce– dit adesse debet relatlo realis, 299; de habitudine relationum divmarum ad substantiam. 302: dogma est relatione!!I reales identlfics,ri cum essentia divina, 309; relationes divinae sunt subsisten,. tes ex nota in, 311; distinguuntur rela– tiones quae opponuntur, 315; reprobat solutionem quam Suarezius dat prmcl– pio identitatis comparatae, 318; non admittit solutionem Molinae in mate– ria de Trinitate, 318; saptenter egit Ecclesia quando in Deo dixit adessa tres personas, 337; admittendae sunt in Deo notiones, 344; innascibilitas est notio, S45; quid sit actus notionalis, 347; affirmat definitum fuisse quod existentia peccati original1s probar! possit ex Epístola ad Rom., V 12 sqs., 635; inclusio voluntatum in Adami vo– luntate est fictitia. 662; peccatum ori– ginale consistit in privatione gratiae sanctificantis, 663; vo.untarietas pec– cati originalis non est quaerenda in nostris personis, 668; explle,at trans– missionem peccati originali<:;, 677; pro– bat aeternitatem poenarum in Infer– no, 781. Billuart, quid sit attributum divinum. 46; de scientia media, 113; Deus cognoscit futura absoluta libera in suo decreto

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz