BCCCAP00000000000000000000547

458 INDEX Al:TCTORUM ne omnium rerum, 264; posset aliqua creatura, virtute creandi praedita, alí– quid creare, 404, 409. Arrubal, Verbum procedit ex cognitione !psius Dei, non vero creaturnrum sive possibilium sive futurarum, 264. Athanasianum Symholum, exponit doctri– nam de Trinitate, 214; exporiit dogma Trinitatis, 226, 239; Pater non proce– dit, 242; de divinis process;,m,bus, 248; Spiritus Sanctus a Patre et Filio pro– cedit, 269; nomen persona tr;buit Deo, 332; Personae Divinae sunt coaequa– les, 350; Personae Divinae sunt coa– eternae, 352; anima rationalis et caro unus est horno, 531; affim,at resur– rectionem mortuorum, 740; omnes ha– mines resurgere habent cum corporibus suis, 747; admittit judicium finale, 754; dantur poenae aetern:v~. 779. Athanasius (Stus.), Arianismu:n profliga– vit, 222; operatio Dei ad extra est una in Trinitate, 358; res sunt ex nihilo factae non autem Verbum, 400; solus Deus potest creare, 410; creaturae non sunt ab aeterno creatae. 421; gratrn. sanctificans est indebita, 594. Athenagoras, affirmat resurrectionem mortuorum, 741. Atomistae, corpus componitur ex atomls, 540. Augustiniani, reprobatio negativa est ante praevisa demerita, 200; d1cunt gra– tiam Adami fuisse aliquo rr,odo debi– tam, 592; status naturae purae esset possibilis de potentia Dei absoluta. non vero de potentia Dei ordinat,a, 623: vi– res naturae humanae intri:1sece dimi– nutae sunt, 691. Augustinus (Stus.J, omnes possunt cog– noscere existentiam Dei, 10, scient1a Dei est causa rerum, 112; Deus non cognocit ut hamo, 114; mala prosunt hominibus, 154; admittit voluntatem Dei salvificam generalem erga omnes omnino homines, 161; definit praedes– tinationem, 168; admittit praedestina– tionem sanctorum, 173; pr<J.edestinatio est altissimum mysterium. !85; Dcus est omnipotens, 208; affir:nat fidem antiquissimam in Trinitatem, 238; qui intelligit verbum mentis, potest aliquo modo intelligere processio11em Verbi, 252; Verbum procedit a Patre secun– dum operationem intellectualem. 255; eo FiHus qua Verbum, et eo Verbum qua Filius, 256; Spiritus Sanctus pro– cedit a Patre et Filio, 274; Spiritus Sanctus procedit a Filio tamquam ab uno principio, 279; nescit in quo sit discrimen inter processionem et gene– rationem, 287; sunt in Deo relationes reales, 300; de nomine personae in di– vinis, 337; primus adhibuit nomen no– tionis in Deo, 346; esse principium creaturarum est commune toti Trini– tati, 384; Deus solus creavit. omnia, 407; Deus libere creavit, 41U; Deus est causa exemplaris mundi, 426; mundus creatus est ad manifestandam periec– tionem divinam, 433; circa formationern mundi, 447; Deus omnia in suo esse conservat, 462; existunt a::igeli, 479; angeli sunt elevati ad ordinem super– naturalem in ipsa eorumd,fü, creatio– ne, 505; diabolus tentat hoin,nes, 522; anima humana est spirit.ualis, 549; Deus formavit hominem de limo ter– rae, 558; de ejus mente quoad trans– formismum non satis constat, 558; omnes homines descendun:; ab Ada– mo, 563; traducianismum docet ra,.. tione peccati originalis, b71; proto– parentes in sanctitate consiituti sunt, 689; natura humana est serva. 694; concupiscentia est effectus pcccati, 607; protoparentes habuerunt cknurn im– mortalitatis, 610; protoparentes erant liberi ab aerumnis et dol0ribus, 612; donum immortalitatis non erat debi– tum. 619; peccatum originale est maxi– mi momenti, 624; in Psalmo 50 invenit existentiam peccati originalis, 638; ad– mittit existentiam peccati originalis, 639; admisit volnntarietatem naturae, 672; liberum hominis arbitri 1 1m fuit per peccatum orig!nale aliquo modo amis– sum, 687; qui solo peccato originali decedunt, poena ignis, etsi levissima, puniuntur, 69D; mors consistit in sepa– ratione animae a corpore, 711; omnes homines resurgent- cum eadem nume– ro carne, 748; admittit judiclum fina– le, 755: existit Pure;atorium, 761; ignis Purgator.ii est ignis corporeus, 769; animae in Purgatorio possunt juvari, 772; poenae in Inferno sunt inaequa– les, 792; non loquitur de 11:itigatione poenarum in Inferno, 793. Aureolus, Deus alia a se cognoscit in seip– sis, 108. B Bacco de Verulamio, affirmat non esse vere atheos, 34. Bajani, status naturae purae non esset possibi!is, 623. Bajus, ad merendum et demerendum non requiritur in homlne libertas a neces-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz