BCCCAP00000000000000000000547
INDEX AUCTORUM (lndicantur numeri marginales.) A Abaelardus, mysterium Trinitatis potest a nobis cognosci ante ejusdem revelatio– nem, 375; Deus necessario mundum creavit, 414; negat existentiam peccati originalis, 634. Agnostici, anima perit simul cum corpo– re, 709; negant possibilitatem cognos– cendi existentiam Dei, 7. Agnosticismus, nihil possumus de Deo sci– re, 29. Albertus Magnus (Stus.), creatio mundi ab aeterno non est possibilis, 417; non omnes angeli indiscriminat;rn r .ittun– tur, 515. Albigenses, negant judicium finale, 753. Alexander VI, animae creantur quum cor– poribus infunduntur, 574. Amhrosius (Stus.), angeli boni deputantur in custodiam hominum, 516; rejicit traduciahismum, 571; ignis Inferni est realis, 787; peccatum protoparentum esset peccatum sexuale; 630; nimis in– dulgeret sententiae Origenis circa creationem animae ab initio, 714. Ambrosius Catharinus, ignis Inferni est metaphoricus, 787. Anabaptistae, negant existentiam angelo– rum, 477; resurrectionem mortuorum, 739. Antelapsarii, affirmarunt Deum ante praevisionem peccatti origmalis ali– quos reprobasse, 193. Anthropomorphitae, Deo adscribunt cor– pus, 49. Antitrinitarii, negant distinctionem rea– lero Personarum, 220. Anselmus (Stus.), proponit argumentum a simultaneo ad probandam existentiam MAN. THEOL, DOGM.'--31. Dei, 17; dici etiam debet ontologista, 20; impugnavit Roscellinum, 225; mys– terium Trinitatis posset demonstrari . quoad ejus convenientiam, :!76; admi– sit voluntarietatem naturae, 672. Aphraates, anima a Deo creatur, 571; poenae in Inferno sunt inaequales, 792. Apollinaristae, in homine adest duplex anima, 537. Apostolorum Symbolum, exponit doctri– nam de Trinitate, 226; Deus est Crea– tor caeli et terrae, 399; affirmat re– surrectionem mortuorum, 740; admit– tit judicium finale, 754. Arausicanum, horno secundum corpus et animam in deterius est commutatus, 6; definit Deum aliquos non praedesti– nare ad malum, 159; damn::.t reproba– tionem antecedentem, 194; protoparen– tes habuerunt donum immortalitatis, 609; existit peccatum origmale, 635; per peccatum originale hamo spoliatus est donis gratuitis, 680; per peccatum originale liberum hominis arbitrium fuit infirmatum, at non exstinctum, 687. Ariani, negarunt Verbum procedere a Pa– tre processione immanenti, 247; Ver– bum procedere a Patre secundum ope– rationem intellectualem, 253; genera– tionem Verbi, 258; negare debebant in Deo relationes reales, 297; persona.e di– vinae non sunt coaequales, 349. Arianismus, negat Verbum esse consubs– tantiale Patri, 222. Aristides, affirmat mysterium Trinitatis, 238. Arriaga, Deus alia a se cognoscit in seip– sis, 108; Verbum procedit ex cognitio-
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz