BCCCAP00000000000000000000547
~50 INDEX RERUM Biblia et opus formationis mundi, 439. Bonitas Dei, conciliatur cum peccato ori– ginali, 704. e Cartesii argumentum pro existentia Dei, 17. Causa mundi efficiens, 397; exemplaris, 422; finalis, 429. Chiliasmus, crassus et subtilis, 742. Circuminsessio, 354. Co-adamitae, 561. Cognitio Dei naturalis, 5; analoga, 19. Cognoscibilitas Dei, 4. Comma Joanneum, 234. Commisio Bíblica, ejus responsum de ex– positione Hexaemeri, 441. Compositio, nulla in Deo, 48. Conciliatio Bibliae cum scientiis natura– libus, 444; interpretatio litteralis, 444; theoria restitutionis, 445; theoria pe– riodistico-concordista, 446; theoria vi– sionis, 448; theoria critico-mythica, 449; sententia probabilior, 450. (Joncordismus, 446. Concreta nomina, de Trinitate, 389. Concupiscentia, non fuit in protoparenti- bus, 601; de ejus praeternaturalitate, 616; ex peccato est, 607; ejus habitu– do ad peccatum originale, 663; non est causa peccati originalis, 674. (Joncursus, ejus notio, 464; De11s immedia– te et physice concurrit, 466; immedia– tus et praevius, 464. Condicionate futura Deus cognoscit, 102. Conservatio, quid sit, 460; negativa et po– sitiva, 460; directa et indirecta, 460 Consubstantialitas V e r b i et Spiritus Sancti, 231, 232. Corpus Adami a Deo formatum de limo terrae, 554; de identitate corporis re– surgentium, 744; de dotibus corporis glorificati, 810. Cosmogonía mosaica, principia certo te– nenda, 441. Creatianismus, 568. Creatio, quid sit, 393; omnia fuerunt a Deo creata, 397; a solo Deo, 403; et quidem libere, 412; et in tempore, 417; nulla creatura potest esse causa prin– cipalis creationis, 408; nec instrumen- talis, 411; finis primarius creationis est gloria Dei externa, 430; primi ha– mines immediata Dei operatione creati sunt, 554. Creaturae manuducunt hominem ad Dei existentiam cognoscendam, 32; Deus omnibus creaturis est praesens, 74; sunt objectum secundarimn cognitio– nis divinae, 94; et volitionis, 130; cog– noscuntur in essentia divina, 105. Custodes angeli ad custodiam hominum deputantur, 514. D Datio, tres divinae personae dantur, 367. Daemones, in aeternum sunt damnati, 509; tentatio, 522; infestatio, 523; ope– ratio magica, 525. Damnati, poena damni et sensus puniun– tur, 776, 784; quomodo spiritus igne torqueantur, 788. Decretum subjective absolutum et objec– tive conditionatum ad sensum thomis– tarum, 116. Dei, existentia, 4; demonstratio, 12; es– sentia, 35; attributa, 45; scientia, 86; voluntas, 122; libertas, 134; praesentia in rebus, 74; est Trinus, 226; creator, 397; omnia creavit, 397; et quidem so– lus, 403; et in tempore, 417; et libere, 413; ad suam gloriam, 430; res con– servat, 460; immediate et physice cum actionibus concurrit, 464; omnibus pro– videt, 138; aliquos praedestlnat, 167; alias reprobat, 168; est omnipotens, 203. Demonstratio a priori, et a posteriori, 13; a simultaneo, 17; placita traditionalis– tarum, 7; ontologistarum, 14. Didynamistae, 530. Dies genesiaci, sintne dies naturales aut periodici, 446. Distinctio, divinorum attributorum ab essentia, 54; relationum ab m,sentia di– vina, 301. Divinitas Verbi, 231; Spiritus Sancti, 232. Donum, nomen tertiae personae, 386; do-, na supernaturalia, 591; praeternatura– lia, 595; protoparentibus concessa, 591, 595. Dualismus, 76.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz