BCCCAP00000000000000000000546

636 INDEX AUCTORUM u Ulloa (J. de), dicit vim demonstrativam miraculorum cognosci non posse sine speciali Dei auxllio, 107. Urban (J.), Ecclesia non est absolute ne– cessaria, 610. Urbanus VIII, sibi reservavit canonizatio– nem sanctorum, 448. V Valentia (G. de), connexio inter prima– tum et Sedem Romanam habetur ex praecepto divino, 374. Varro, triplex genus theologiae assignat, 5. Vaticanum (Conc.), ratio humana non est independens, 41, et ideo fidem praes– tare debet Deo, 42; revelatio est possi– bilis, 50; et etiam revelatio mysterio– rum, 62; et est moraliter necessaria, 71; sola experientia interna aut inspi– ratio privata non sunt criteria pri– maria revelationis, 81; miracula et prophetiae sunt criterium primarium revelationis, 81; miracula fieri posaunt 94; et possunt a nobis certo cognos– ci, 100; prophetiae sunt signa certis– sima divinae revelationis, 113; Prophetae veras prophetias ed1derunt, 156; Jesus multa miracula patravit, 188; Ecclesia ob suam mirabilem propagationem est motivum magnum credibilitatis, 234; in– victa stabilitas Ecclesiae est signum cre– dibilitatis, 248; Christus Ecclesiam visi– bilem et extemam instituit, 274; Chris– tus Collegium Apostolorum instituit, 289; Petrus directe et immediate a Christo accepit primatum j urisdictionis, 302; Ecclesia cst perpetuo duratura, 318; episcopi sunt successores apostolorum, 342; Romanus Pontifex est successor Petri in primatu, 362; connexio ínter primatum et Sedem Romanum est ex jure divino, 376; Ecclesia est unica, 384; per se ipsam est magnum et per– petuum motivum credibilitatis, 384; Christus instituit magisterium infalli– bile,. 408; Romanus Pontifex est in– fallibilis cum ex cathedra loquitur, 428, 433; infallibilitas Ecclesiae se ex– tendit ad veritates quae per se cons– tituunt depositum fidei, 440; revelatio publica clausa est cum morte aposto– lorum, 450; in Ecclesia datur progres– sus, 452; de valore dogmatice capitum ipsius Concilii, 455; existit divina tra– ditio, 462; traditio consistit in revela– tione oretcnus communicata, 467; con- sensus Patrum est certum argumentum divinae revelationis, 473; Deus est auc– tor librorum Novi et Veteris Testa– menti, cum omnibus suis partibus, 500; Ecclesia est societas supernatura– lis, 558; ratione sui finis, 561; Ecclesia est Corpus Christi Mysticum, 563; etiam peccatores sunt membra Eccle– siae, 596. Venturini, mors Christi fuit apparens, 201. Vetero-Catholici, Romanus Pontifex non est" successor Petri jure divino, 351 bis; non est infallibilis, 428. Viennense (Conc.), Ecclesia est mater omnium vivificatrix, 585. Vigilius, num erraret in fide, 465. Vigouroux, admittit inspirationem non verbalem, 549. Vi11centius Lerinensis, in Ecclesia datur progressus homogeneus, 452; Patres non possunt unanimiter errare in re– bus fidei et morum, 473; tenendum est quod semper, quod ab omnibus cre– ditum est, 478. Victor Papa, de celebratione Paschatis, 354; sibi adscribit primatum jurisdic– tionis, 365. Volney (C. F.), Jesus non habuit realita– tem historicam, 132. Voltaire, non potest cognosci veritas phi– losophica miraculi, 99. w Waldenses, Ecclesia est defectibilis, 317; omnes et solí justi sunt membra Eccle– siae, 595. Weigel, errores admisit in libris inspiratis, 493. Weiss (B.), Christus non fuit deceptor nec deceptus, 221. Weiss (J.), Jesus fuit fanaticus, 221; so– sietatem instituit eschatologicam, 273. Wicleff, negat primatum jurisdictionis, 301; Ecclesia est defectibilis, 317; pres– byteri et episcopi sunt aequales, 341; subjectum infallibilitatis activae re– ponendum non est in Collegio Aposto– lorum, 413; negat divinam traditionem, 460; omnes et solí praedestinati sunt membra Ecclesiae, 595. \Villiam James, religio consistit in affec– tionibus spiritualíbus, 40. Wiseman (Card.), adhibuit methodum scientifico-empiricam, 21. Woolston, miracula Christi sensum ha– bent symbolicum, 187. Wrede (D.), Jesus non habuit conscien– tiam suae messianitatis, 132; redacto-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz