BCCCAP00000000000000000000546

INDEX AUCTORUM 635 Streffe, mors Christi fuit apparens, 201. Stuart Mill, negat possibilitatem miracu– lorum, 93. Suarez, admittit quasi dictationem verbo– rum, 548; excommunicati sunt membra Ecclesiae, 604. Suetonius, est t-estis fidei dignus, 124; narrat excidium Jerosolymitanum, 181. T Tacitus, narrat excidium Jerosolymita– num, 181; rcligio christiana celeriter propagata est, 236; describit immora– litatem paganam, 241; martyres chris– tiani sunt nmlti, 250. 'l'ain, describit statum religiosum in Gal– lia, 400. T.1mburini, connexio inter primatum et Sedem Romanam habetur totaliter ex jure ecclesiastico, 375. ·Tatianus, probat originem religionis chris– tianae ex antiquitate, 31. Tertullianus, probat originem divinam re– ligionis christianae ex conversione pa– ganismi, 31; citat quatuor evangelia, 125; religiu christiana fuit celeriter propagata, 238; describit emendatio– nem morum, 242; martyres christiani sunt multi,, 250; christiani perseque– bantur ex odio fidei, 253; sanguis est semen christianorum, 255; Christus Ecclesiam visibilem instituit, 277; ag– noscit primatum jurisdictionis Petri, 313; epscupi sunt successores apostolo– rum, 353; Romanus Pontifex est suc– cesor Petri in primatu, 371; revelatio publica est clausa, 451; existit divina traditio, 464; admittit dictationem me– chanicam, 548; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 514; haeretici non sunt membra Ecclesiae, 602. Theodoretus, martyres christiani sunt multi, 250; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 517. Theodorus, termini «episcopus» et «pres– byter» designant sempcr sacerdotes se– cundi ordinis, 347. •rheophilus Antiochenus (Stus.), Deus e.st auctor Sacrae Scripturae, 513. Theophilactus, n o me n «episcopus» et «presbytern promiscue adhiberentur, 347. Theosophi, prophetia est participatio na– turalis scientiae, 114. Thomas (Stus.), objectum Theologiae est Deus et ea omnia quae Deum habent auctorem, 4; munus theologiae positi– vae, 8; est pars Theologiae Dogmati– cae, 24; probat originem divinam chris- tianismi contra Averroístas, 32; no– men miraculi sumitur ab admiratione, 88; miraculum a solo Deo ut causa physica fieri potest, non tamen requi– ritur quod sit immediate a Deo, 89; suponit existentiam angelorum fuisse omnibus notam, 91; eorum causalitas, 91; bonum gratiae est majus quam bonum naturae, 95; natura sensibilis non potest corpus mortuum resuscita– re neque entia mere spiritualia hanc potentiam habent, 102; vera miracula fieri non possunt in confirmationem doctrinae falsae, 106; propl1etia consis– tit principaliter in cognitione et duo importat, 112; quando Stus. Paulus Pe– tra restitit, non agebatur de correc– tione judiciali, sed fraterna, 314; termi– ni «episcopi» et «presbyter» promiscue adhibentur, 347; Romanus Pontifex est infallibilis, 433; Deus est auctor prin– cipalis Sacrae Scripturae, 520; Ecclesia est Corpus Christi Mysticum, 569; Spi– ritus Sanctus est anima Ecclesiae, 583; Maria quamdam habet dignitatem in– finitam, 593. Tindal, negat possibilitatem revelationis, 49; libri in tantum dicuntur sacri in quantum legem naturae proponunt, 493. T,oland (l.), libri in tantum dicuntur sa– cri in quantum legem naturae propo– nunt, 493. Torquemada, excommunicati non sunt membra Ecclesiae, 604. 'l'ournely, parochi sunt divinae institutia– nis, 413; agnovit infallibilitatem Ro– mani Pontificis fuisse veram traditio– nem, 433. Traditionalistae, revelatio supernaturalis est absolute necessaria, 70. Tridentinum (Conc.), Christus non tan– tum est redemptor, sed etiam Legisla– tor, cui obedire debemus, 215; sacra hierarchia ex divina ordinatione cons– tat ex episcopis, presbyteris et minis– tris, 289, 342; decrevit certos ritus in administratione sacramentorum, 44'7; revelatio clausa est cum apostolis, 450; de valore capitum ipsius Concilii, 455; existit divina traditio, 462; consensus Patrum est certum argumentum divi– nae revelationis, 473; omnes libri tam Veteris quam Novi Testamenti Deum habent auctorem, 499; Ecclesia est ab– solute necessaria, 611. Tromp (S.), in qua differat certitudo vul– garis absoluta et respectiva, 78; admit– tit inspirationem non verbalem, 549; Ecclesia est mater omnium vivificatrix, 585.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz