BCCCAP00000000000000000000546

634 INDEX AUCTORUM Resch (A.), locus Mt 16, 17-19 est inter– polatus, 268. Reusch, Romanus Pontifex, non est in– fallibilis, 428. Reville, miracula Christi sunt evolutiones legendariae, 187; corpus Christi fuit a discipulis sublatum, 201; apostoli Je– sum viderunt visione pure subjectiva, 201. Richardus Simon, non recte locutus est de natura inspirationis, 494. Richerius, Christus primatum jurisdictio– nis Petra non contulit, 301; nec Colle– gio Apostolorum tradidit veram potes– tatem jurisdictionis, 331; parochi sunt divinae institutionis, 413. Ritschl, negat possibilitatem miraculo– rum, 93. Rousseau, non potest cognosci veritas phi– losophica miraculi, 99. Rousselot, dicit vim demonstrativam mira– culorum cognosci non posse sine spe– ciali Dei auxilio, 107. ltohling (A.), non recte locutus est de natura inspirationis, 494. Rudof Otto, religio consistit in sensatio– ne dependentiae a rebus externis, 40. Ruffini (E.), Concilium Tridentinum non uedit authenticam et infallibilem in– terpretationem textus Act 20, 28. 344; termini «episcopus» et «presbyter» de– signant semper sacerdotes secundi or– dinis, 347. Rufinus, Deus est auctor Sacrae Scriptu– rae, 517. s Sabatier, negat possibilitatem miraculo– rum, 93; prophetia nihil aliud est nisi febrilis exaltatio sic dicti prophetae, 114; Christus veram societatem socia– lem et externam proxime et immedia– te non instituit, 273. Sanctum Officium, declarat scriptores ca– tholicos adhuc posse plenius investi– gare circa textum I Jo 5, 7, 453. Sanders, specialem habet sententiam cir– ca pueros sine baptismo decedentes, 616. Sauras (E.), ex revelatione unice proba– tur quod anima Ecclesiae sit Spiritus Sanctus, 584. Schaftesbury, libri in tantum dicuntur sacri in quantum legem naturae pro– ponunt, 493. Scheleiermacher, religio nihil aliud est nisi conscientia dependentiae entis fi– niti ab Ente infinito, 40; negat possi– bilitatem miraculorum, 93; miracula Christi debent interpretari sensu sym- bolico, 187; libri in tantum dicuntur sacri in quantum continent spiritum Christi, 493. Schell, criterium primarium revelationis reponi debet in analysi doctrinae reve– latae, 80. Scheppens (P.), portae inferí significant ínferos, 319. Schiffini, admittit inspirationem non ver– balem, 549. Schmidt, admittit inspirationem non ver– balem, 549. Schulte, Romanus Pontüex non est in– fallibilis, 428. Schultes (R.), rnultiplex est utilitas et ratio notarum, 379. Schwarzenberg, Romanus Pontifex non est infallibilis, 428. Schweitzet (A.), Christus instituit sacie– tates eschatologicam, 273. Seeberg (R.), Christus proxime et imme– diate non instituit veram societatem, 273. Semi-rationalistae, negant revelationem mysteriorum, 61; rnagisterium infallibi– le Ecclesiae, 407; extensionem infalli– bilitatis ad veritates cum revelatis con– nexas, 439. Seneca, describit immoralitatem paga– nam, 241. Simplicius, Romanus Pontifex est infalli– bilis, 433. Sixtus V, auctoritas Sti. Bonaventurae est maxima, 485. Soltau (W.), locus Mt 16, 17-19 est in– terpolatus, 268. Soto, connexío inter primatum et Sedern Romanam habetur ex voluntate hu– mana Petri, 374. Spinoza, negat possibilitatem miraculo– rum, 93; miracula non componuntur cum Sapientia Dei, nec cum ejus sane– titate, 96; non potest cognosci veritas philosophica miraculi, 99; prophetiae sunt inventiones imaginationis arden– tis, 114. Spirituales, Ecclesia est defectibilis, 317. Spitta (F.), mors Christi fuit apparens, 201. Stack-Billerbeck, locus Mt 16, 17-19 non continet promissionem primatus, 268. Stephanus (Stus.), primatum jurisdictio– nis sibi adscribit, 366. Strauss (F.), negat possibi!itatem mira– culorum, 93; non potest cognosci veri– tas philosophica miraculi, 99; Jesus conscientiam messianicam non habuit, 132; miracula sunt fictiones mytholo– gicae, 187; libn in tantum dicuntur sacri in quantum fontem moralitatis constituunt, 493.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz