BCCCAP00000000000000000000546

632 INDEX AUCTORUM Paul de Regia, mors Christi fuit appa– rens, 201. Pelagius II, Romanus Pontifex est infalli– bilis, 433. Perrone, nomen presbyteri est idem ac episcopus, 347. Pesch, revelatio supernaturalis multiplici– ter differt a revelatione naturali, 45; admittit inspirationem non verbalem, 549. Petavius, nomen presbyteri idem est ac episcopus, 347. Petrus d' Ailly, parochi easdem praeroga– tivas habent ac episcopi, 413; Romanus Pontifex non est infallibilis, 428. Petrus Lombardus, Patres non possunt errare in rebus fidei et morum, 473. Pfleiderer, Christus non fuit nec decep– tor nec deceptus, 221. Philo, libri sacri Deum habent auctorem, 508; admittit immediatum influxum in ipsa verba, 548. Pie, duo potuit Christus instituere circa successíonem in primatu, 360; suam fccít sententiam secundum quam con– nexio ínter primatum et Sedem Roma– nam haberetur ex voluntate Petri, sed sub influxu divino, 374. Pistorienses, Ecclesia non est indefectíbi– lis, 317; infallibilitas Ecclesiae non se extendit ad decreta disciplinaría defi– nitiva, 439. Pius V, conclusiones theologicas definivit, 445. Pius VI, Ecclesia potest dare decreta dis– ciplinaría, 447. Pius IX, horno inquirere debet factum revelationis, 41; Jesus non est mythica fictio, 133; Ecclesia ob suam mirabilem propagationem est motivum credibili– tatis, 234; Christus contulit Petra pri– matum jurisdictionis, 302; Ecclesia Catholica est Ecclesia Christi, 378; Ecclesia sibi vindicavit jus definíendi veritates non revelatas, sed cum reve– latis connexas, 444; in Ecclesia datur progressus, 452; declarat intentionem Concilii Vaticani definiendi doctrinam in capitibus contentam, 455; cansen– sus theologorum est certum argumen– tum divinae revelationis, 483. Pius X (Stus.), Jesus conscientiam ha– buit suae messianitatis, jam ab initio suae vitae, 133; veram resurrectionem propugnavit contra Modernistas, 202; Ecclesia sibi vindicavít jus definiendi veritates non revelatas, sed cum reve– latis connexas, 444; conclusiones theo– logicas definivit, 445; revelatio publica clausa est cum marte Apostolorum, 450; auctoritas Commissionis Bíblicae est omnium maxima, 453; auctoritas Sti Bonaventura est maxima, 485. Pius XI, in Theologia utraque methodus adhibenda est, scilicet positiva et scho– lastica, 9; de revelatione privata, Sanc– tae Maríae Margaritae Alacoque fac– ta, 47; piures declaravit sanctas ac beatos, 400; fideles tenentur obedire Decretis Sanctae Sedis, 453; auctoritas Sti Thomae Aquinatis est maxima, 484; Ecclesía est societas supernatu– ralis, 558. Pius XII, orientationes opportunas nobis tradidit circa tendentias Theologiae, 34; in Ecclesía nunquam fuit, nec cst, nec erit lcgitímum magisterium laico– rum independens a vigilantia Eccle– siae, 297; Christus contulit Petra pri– matum jurísdictionis, 302; Romanus Pontifex est successor Petri in prima– tu, 362; plures sanctas et beatos de– claravit, 400; reprobat irenismum quo– rumdam catholicorum, 402; Ecclesia sibi vindicat us definiendi veritates non revelatas, sed cum revelatís con– nexas, 444; sola Sancta Sedes sanctas canonizat, 448; etsi auctoritas Sancti Thomae Aquinatis sit maxima, tamen licet alias sequi doctores,· 484; sunt adlmc multa non soluta in Sacra Scriptura, 540; quo modo possit dis– cerní mens hagiographi, 536, 537; erro– res quietist:1rum denuntiat, 557; Eccle– sia est societas supernaturalis, 558; ra– tione suí originis, 559, aliis societatí– bus est praestantior. 564, 565; Ecclesia est Corpus Christi Mysticum, 567; cu– jus Caput est Christus, 569, ratione suae excellentiae, 570, et influxus, 570, et sanctitatis, 570, ita ut Ecclesia sit ejus pleroma, 570, etiam ratione gu– bernationis, 570, et quidem modo ex– traordinario et invisibili, 570, et modo ordinario et conspicuo per suum vide– lícet Vicarium in terris et per Episco– pos, 570; Encyclica Mystici Corporis est maximae actualitatis in nostris diebus, 572; agit praesertim de Ecclesia militanti, 564; in Encyclica Mediator Dei allndit ad defensores doctrinae mys– terii, 574; Spiritus Sanctus est anima Corporis Christi, 579; non omnia mc'm– bra sunt aequalia, 590; Maria prae aliis fuit a Deo dilecta. 591, nam in– fluxum habuit in efformatione Corpo– ris Christi Mystici, 591, cooperando ad redemptionem objectivam, 591, et ad incrementum Corporis Christi Mysti– ci et ad distributionem gratiarum, 591; non solum justi sunt membra Eccle– siae, 595; nec soli praedestinati, 598;

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz