BCCCAP00000000000000000000546

INDEX AUCTORUM 631 tatem miraculorum, 93; prophetiae de– bent naturaliter explicari, 114; inven• tor prophetiarum est Stus. Paulus, 155; miracula Christi sunt fructus imagina. tionis popularis, 187; Christus dicit po– test resuscitatus in quantum ejus memo– ria adhuc perdurat, 201; Christus num– quam cogitavit de ejus doctrina uni• versali omnibus obligatoria, 214; eorum doctrina circa institutionem Ecclesiae, 267; non admittunt Collegium aposto– lorum a Christo institutum, 288; nec primatum jurisdictionis, 301; nec in– defectibilitatem Ecclesiae, 317; nec po– testatem jurisdictionis in Collegio-Apos– tolorum, 331; nec episcopos esse suc– cessores apostolorum, 331; nec Roma– num pontificem esse jure divino suc– cessorem Petri in primatu, 351 bis; nec magisterium authenticum et infal– libile, 407; nec divinam traditionem, 460; nec inspirationem librorum sa– crorum, 493. Mommsen (T.), martyrium christianorum naturaliter explicari potest, 247. Montanistae, Ecclesia non est indefecti• bilis, 317; omnes et solí justi sunt membra Ecclesiae, 595. Mormones, Ecclesia non est indefectibi– lis, 317. Mulders, specialem habet sententiam cir– ca pueros sine baptismo decedentes, 616. N Nathan, ejus vaticinium, 161. Naturalistae, Ecclesia non est societas supernaturalis, 557; nec Corpus Chris– ti Mysticum, 566. Nicaenum (Conc.), videtur negare Roma• num Pontificem esse ex jure divino Successorem Petri, in primatu juris– dictionis, 378. Nicaenum II (Conc.), existit divina tradi– tio, 462; consensus Patrum est certum argumentum divinae revelationis, 473. Nicolau (M.), criteria subjectiva, licet non sint primaria, tamen sunt utilis– sima, 86. Nicolaus I (Stus.), Christus promisit Pe– tra primatum jurisdiccionis, 302; con– nex10 ínter primatum et Sedem Roma– nam ex jure divino, 376; Romanus Pontifex est infallibilis, 433. Nisbet (N.), locus Mt 16, 17-19 non con– tinet promissionem primatus, 268. Novatiani, omnes et solí justi sunt mem– bra Ecclesiae, 595. Nuytzius, connexio ínter primatum et Se• dem Romanam habetur ex jure eccle– siastico, 375. o Odom Casel (Dom), maxime adlaboravit in expositione doctrinae Mysterii, 573; sacram Liturgiam definit, 574. Olivi (P.), Ecclesia est defectibilis, 317. Olzmann (H.), Christus non fuit nec de– ceptor nec deceptus, 221. Ontologistae, negare debent revelationem mysteriorum, 61. Optatus Milevitanus, Romanus Pontifex est infallibilis, 432. Orígenes, probat originem divinam chris– tianismi ex miraculis et prophetiis, 31; revelatio est moraliter necessaria, 71; loquitur de evangelio Me et Jo, 125; celerrima propagatio christianismi est argumentum divinae originis, 238; Christus contulit Petra primatum ju• risdictionis, 313; septem angeli Apo– calypsis sunt angeli protectores eccle– siarum, 347; revelatio publica clausa est, 451; Deus est auctor Sacrae Scrip– turae, 513; Spiritus Sanctus est anima Ecclesiae, 582; Ecclesia est Corpus Christi Mysticum, 571; est necessaria, 613. Orientales, Christus primatum jurisdic– tionis promisit Petro, 301; Romanus Pontifex non est jure divino successor Petri, 351 bis; Ecclesia non est una. nec catholica, 383. Ottiger, revelatio est moraliter necessa– ria, 74. Otto (K.), mors Christi fuit apparens. 201. Ovidius, in philosophis defuit vocatio da– cendi, 74. p Palmer, Ecclesia non est una, nec catho– lica, 383. Panchristiani, Romanus Pontifex non est jure divino successor Petri, 351 bis. Papadopulos, Romanus Pontifex non est jure divino successor Petri, 351 bis. Papias, loquitur de evangelio Me et Mt, 125; Christus miracula patravit, 193. Parochistae, subjectum infallibilitatis ac– tivae reponendum non est in Collegio Episcoporum, 413. Paschal, Christus et Mahumetus metho– dum contrariam secuti sunt, 257. Patrizzi, Concilium Tridentinum authen• ticam et infallibilem interpretationem dedit textus Act 20, 28, 344.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz