BCCCAP00000000000000000000546

INDEX AUC'l'ORUM 629 J Jacobitae, profiterí debuerunt Deum fuis– se auctorem librarum Novi et Veteris Testamenti, 498. Jahn (J.), non recte locutus est de natura inspirationis, 494. Jansenistae, Ecclesia non est índefectibi– lis, 317; episcopi pendent a parachis et synodis, 341; parochi sunt divinae institutionis, 413; Romanus Pontifex non est infallibilis, 428; ínfallibilitas Ecclesiae non se extendit ad sensum alicujus auctoris ut talis, 438; negant Ecclcsiam po:;se dcfinire facta dogma– tica, 446. Jansenius, Christus primatum jurisdictio– nis non promisit Petra, 301. Jensen, Jesus realitatem llistoricam non habuit, 133; resurrectio Christi est fructus evolutionis, 201. Joachim, Abllas, Ecclesia est defectibilis, 317. Joannes Damaseenus (Stus.), probat orí– ginem clivinam cllristianismi ex Testa– mento Vetern et Novo, 32. Joanncs ()hrysustomus (Stus.), Christus contulit Petra primatum jurisdictionis, 313; termini «episcopil> et «presbytern promiscue aclhibentur, 347; existit di– vina traditio, 46,1; Deus est auctor Sa– crae Scripturae, 516; Ecclesia est Cor– pus Christi, 568; est Corpus Christl Mysticum, 571. Joarmes rr, explicat Papam Honorium in quaestione de cluplici voluntate in Christo, 435. Joannes XXU, Christus promisit Petra primatum jurisclictionis, 302; auctorí– tas SLi. Thomae Aquinatis est maxi– n1a, 484. Jngie, de canonizatione sane;torum in ecclesia graeco-russica, 399. Julianus Apostata, Christus vi magica miracula patravit, 193. Julius I, primatum jurisdictionis sibi ads– cribit. 3G'/; Romanus Pontifex est in– fallibilis, 433. Jungmam1 (J. A.), quid sit theologia ke– ryg1natic.2., 12. Jusjurantlum antimoiiernisiicum, miracu– la et proplletifw sunt criterium prima– rium revelationis, 81; miracula fíeri possunt. 94; miracula cognosci possunt, 100; prophetiae sunt signa certissima divinae revelationís, 113; Christus Ecclesiam visibilem instituit, 274; hie– rarchia fuit a Christo directe et im– mediate instituta, 289. Justinus (Stus.), probat originem dívinam religionis christianae, ex conversione mundi, 31; religio christiana celeriter propagata est, 237; martyres christianí sunt multí, 250; christiani perseque– bantur ob odium ficlei, 253; revelatio publica est clausa, 451; scripturae da– tae sunt per Spiritum Sanctum, 511. K Kant, funclamentum religionis reponen– dum est in voluntate, 40; libri in tan– tum dicuntur sacri in quantum fontem moralitatis constituunt, 493. Reil, interpretatur Gen 49, 10, 159. Klau5ner, Jesus Nazarenus exercebat ma– giam, 187. Kleutgen (M. J.), admíttit inspirationem non verbalem, 549. Iinabenbeuer, admittit inspirationem non verbalem, 549; terminí «epíscopí» et «presbytPn> promiscue aclhibentur, 347. l{orff (Th.), apparitiones Cl1risti sunt mysticae, 201. L Laberthonicre, immanentiam religiosam sensu catllolico explicare intendit, 34; olim negav1t possibilitatem miraculo– rum, 93. Lactantius, revelatio est moraliter neces– saria, 71; clescribít emenclationem mo– rum, 2·12; martyri:s christiani sunt cu– juslibet conditíonís, aetatís et sexus, 251; in martyrio christianorum aderant miracula, 255; Ecclesia est necessaria, 613. Lagrange, portae inferí signíficant tota– litatem potentiae díabolicae, 319. Lange, negat revelationem mysteriorum, 61. Lateranense (Conc.), connexio ínter pri– matum et Sedem Romanarn est ex jure divino, :3~6; Concilia sunt infallibilia, 417; conclusiones theologicas defínivit, ,1.15; consensus Patrum est certum ar– gumentum clivinae revelationis, 473. La te:ranense IV ( Conc.), Ecclesia est uni– ca, 3ll4; et absolute necessaria, Gll. Launoy, Romanus Pontifex non est infal– libilis, 428. Laurenge, infantes sine baptismo morien– tes habent quamdam optionem statim post eorum mortem, 616. Lebrun, resurrectio Christi procedit ex lit– teratura populari, 201. Leo l\'Iagnus (Stus.), Christus contulit Pe– tra primatum jurísdictionis, 313; con-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz