BCCCAP00000000000000000000546

626 INDEX AUCTORUM De San, admittit inspirationem non ver– balem, 549. Di Bartolo, non recte locutus est de na– tura inspirationis, 494. Didache, revelatio publica clausa est, 451. Dieckmann, attente videre oportet quo– nam sensu adhibeatur vox «traditio», 467. Dio Cassius, martyres christiani sunt mul– ti, 250. Discipuli Jehova, Ecclesia non est indefec– tibilis, 317. Dobschutz, apparitiones Christi sunt mys– ticae, 201. Dodwel (H.), martyrium christianorum explicari potest naturaliter, 247. Dollinger, Romanus Pontifex non est jure divino successor Bti. Petri, 351 bis; nec est infallibilis, 428. Donatistae, Ecclesia est defectibilis, 317; omnes et solí justi sunt membra Eccle– siae, 595. Dorsch (A.), admittit inspirationem non verbalem, 549; Ecclesia est societas su– pernaturalis, 559; explicat sensum ex– communicationis, 605. Drews (A.), Jesus non habuit realitatem historicam, 132. Dupanloup, Romanus Pontifex non est infallibilis, 428. Dupuis (Ch. F.), Jesus realitatem histo– ricam non habuit, 132. Durandus de Osca, profiteri debuit Deum esse auctorem Novi et Veteris Testa– menti, 498. E Ellies du Pin, non recte locutus est de natura inspirationis, 494. Encyclopedistae, negant possibilitatem re– velationis, 49. Ephrem (Stus.), Christus contulit Petra primatum juridictionis, 313; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 515. Ephesinum (Conc.), Romanus Pontifex est successor Petri in primatu, 368; agnovit infallibi!itatem Romani Ponti– ficis, 433; consensus Patrum est argu– mentum certum divinae revelationis, 473. Epiphanius (Stus.), nomen «episcopus» et «presbyter» promiscue adhibentur, 347; Romanus Pontifex est infallibilis, 432; existit divina traditio, 464; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 516. Epistola ad Diognetum, religio christiana celeriter propagata est, 237; describit transformationem moralem et emen– dationem morum. 242. Estius, Concilium Tridentinum non dedit authenticam et infallibi!em interpre– tationem textus Act 20, 28, 344. Eudaemonistae, fundamentum religionis reponunt in utilitate, 40. Eusebius Caesar., probat originem divi– nam christianismi ex miraculis et pro– phetiis, 31; narrat excidium Jerosoly– mitanum, 181; describit immoralitatem paganorum, 241; martyres christiani fuerunt multi, 250; christiani tormen– ta saevissima passi sunt, 252, et cum gaudio, 255, et vera miracula aderant in martyrio, 255; episcopi sunt jure di– vino successores apostolorum, 352; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 514. F Fatalistae, prophetiae non dantur, 114. Febronius, connexio ínter primatum et Sedem Romanam habetur totaliter ex jure ecclesiastico, 375. Felder (H.), Theologia Fundamentalis cst maxime utilitatis, 20; modernistae re– ponunt criterium primarium revelatio– nis in subconscientia, 80. Flavius Josephus, est testis fidei dignus, 124; figuram Christi describit, 134; narrat excidium Jerosolymitanum, 181 ~ Christus miracula patravit, 193; libri sacri Deum habent auctorem, 509; dic– tationem mechanicam admittit, 548. Florentinum (Conc.), Romanus Pontifex est successor Petri in primatu, 362; connexio inter primatum et Sedem Romanam est ex jure divino, 376; Ja– cobitis praescripsit professionem in Deum auctorem librorum Novi et Ve– teris Testamenti, 498; Ecclesia est ab– solute necessaria, 611. Fragmentum Muratorianum, loquitur de evangelio Le et de Actibus Apostolo– rum et Epistolarum St. Pauli, 125. Franzelin, termini «episcopus» et «pres– byter» promiscue adhibentur, 347; ad– mittit inspirationem non verbalem, 549; Ecclesia vinculis hierarchicis liga.. tur, 589. Frasser, resurrectio Christi est fructus evolutionis, 201. Fraticelli, Ecclesia est defectibilis, 317; omnes et solí justi sunt membra Eccle– siae, 595. Fridrichsen (A.), miracula non habent valorem apologeticum, 187. Frohschammer, negat magisterium infal– libile Ecclesiae, 407; infallibilitas non se extendit ad veritates cum revelatis connexas, 439.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz