BCCCAP00000000000000000000546

INDEX AUCTORUM 625 Sedem Romanam habetur ex praecep– to divino, 374. Callixtus, distinctionem fecit inter libros ex revelatione conscriptos et libros sola assistentia divina conscriptos, 493. Calvinistae, omnes et soli praedestinati sunt memora Ecclesiae, 595. Calvinus, criterium inspirationis reponen– dum est in aliquo interno, 493. Catholici, aliqui, f a 1 s as conclusiones eruunt ex doctrina de corpore Christi Mystico, 566. Cato, describit immoralitatem paganam. 241. Celsus, cognovit Evangelia, 129; Jesus Christus exercebat magiam, 187; vi magica miracula patravit, 193; propo– suit theoriam visionum, 201; corpus Christi fuit a discipulis sublatum, 201. Cerbury, negat possibilitatem revelatio– nis, 49. Cic?ro, in pholosophis defuit sapientia, 74. Chalcedonense ( Con c.), videtur negare episcopum Romanum habere primatum jurisdictionis ex jure divino, 378; ag– novit infallibilitatem Romani Pontificis, 433; consensus Patrum est argumen– tum certum divinae revelationis, 473. Chateaubriand, adhibuit methodum prac– ticam, 21. Clemens Alexandrinus, probat originem divinam christianismi ex miraculis et prophetiis, 31; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 513. Clemens Romanus, religio christiana ce– leriter propagata fuit, 236; multi sunt rnartyres christiani, 250; laici obedire debent praepositis, 296; regimen colle– giale et monarchicum est perpetuo du– raturum, 323; episcopi sunt successo– res Apostolorum, et quidem jure di– vino, 348; sibi adscribit exercitium pri– matus jurisdictionis, 364; Scripturae datae sunt per Spiritum Sanctum, 511. Clemens VI, conclusiones theologicas de– finit, 445. Clemens XI, declarat sensum libri Janse– nii fuisse damnatum, 44G. Cmnmissio Biblica, auctoritative docuit Matthaeurn fuisse auctorem pnm1 Evangelii, 125; normas praescribit cir– ca tempus conscriptionis evangelio– rum, 128; vaticinia Isaiae sunt vere vaticinia et admittere debemus psal– rnos propheticos, 156; librí sacri Deum llabent auctorem, 503; regulam dat pro natura inspirationis, 531. Congregatio Sti. Officii, Encyclicam «Me– diator Dei» debuit interpretari, 574; declarat Ecclesiam esse absolute neces- THEoL, FuNDAMENT.-42. sariam in re aut saltern in voto, ex– plicito vel implícito, GlO. Constantiense (Conc.), conclusiones theo– logicas definivit, 445; decrevit com– rnunionem sub una tantum specie, 447; Christus promisit Petro primatum jurisdictionis, 302. Constantinopolitanum (Conc.), videtur negare Romanurn Pontificem esse suc– cessorern Petri in primatu jure divi– no, 378. Constantinopolitanum II (Conc.), con– sensus Patrum est argumentum cer– tum divinae revelationis, 473; concilia sunt infallibilia, 417. Constantinopolitanum III (Conc.), con– sensus Patrurn est argumentum cer– tum divinae revelatíonis, 473. Constantinopolitanum IV ( Conc.), con– sensus Patrum est certum argumentum divinae revelationis, 473. Contingentistae, negant possibilitatem míraculorum, 93. Cornelius Tacitus, loquitur de Christo Jesu, 135. Cornely, admittit inspiratíonem non ver– balem, 549. Couchoud (P. L.), Jesus realitatem histo– ricam non habuit, 132. Culman (0.). locus Mt lG, 17-19 non con– tinet promissionem prímatus, 268. Cyprianus (Stus.), ejus mens circa pri– matum Sti. Petri non clare constat, 313; Romanus Pontifex est successor Petri in primatu, 372; Romanus Pon– tifex est infallibilis. 433; Ecclesia est necessaria, 613. · Cyrillus Alexandrinus (Stus.), Patres non possunt unanimiter errare in rebus fi– dei et morum, 473. Cyrillus Hierosolymitanus (Stus.), Chris– tus contulit Petro primatum jurisdic– tionis, 313; Deus est auctor Sacrae Scripturae, 515. D Damasus, damnavit Apollinaristas, 433; Romanus Pontifex est infallibilis, 433. Daboy, Romanus Pontifex non est infal– libilís, 428. D'Hulst, non recte locutus est de natura inspirationis, sed suam sententiam re– tractavit, 494. Deistae, negant possibilitatem revelationis, 49. Deterministae, negant possibilitatem mi– raculorum, 93. Dell (A.), locus Mt 16, 17-19 non est ge– nuinus, 268.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz