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E:NQl'lRJDI0N DE DEONTOLOGÍA MÉDICA propter hereditariam transmis– sionem, mancam vitiosamque prolem generatum iri censent, etiamsi iidem sint ad matrimo– nium ineundum p e r se apti. Quin immo naturali illa faculta– te, ex lege, eos, vel invitos, me– dicorum opera privari volum; neque id ad cruentam sceleris commissi poenam publica aucto– ritate repetendam, vel ad futu– ra reorum crimina praecavenda, sed contra omne jus et fas ea ma– gistratibus civilibus arrogata fa– cultate, quam numquam hahue– nmt nec legitime h a b e r e pos– sunt (85). Quic:umque ita agunt, perpe– ram dant oblivioni sanctiorem esse familiam Statu, hominesque in primis non terrae et tempori, sed caelo et aeternitati generari. Et fas profecto non est homines, matrimonii ceteroqui capaces, quod, adhibita etiam omni cura et diligentia, nonnisi mancam genituros e s s e prolem conjici– tur, ob eam causam gravi culpa o ne r ar e si conjugium contra– hant, quamquam saepe matrimo– nium iis dissuadendum est. Publici vero magistratus in subditorum m e m b r a directam potestatem habent nullam; ip– sam igitur corporis integritatem, ubi nulla intercesserit culpa nul– laque adsit cruentae poenae cau– sa, directo laedere et attingere nec eugenicis nec ullis aliis de causis possunt unquam. I d e m docet Sanctus Thomas Aquinas, cum, inquirens num humani ju- 85 biese p o r la pública autoridad contraer matrimonio a todos los que, según las normas y conje– turas de su ciencia, juzgan que habían de engendrar hijos defec– tuosos por razón de la transmi– sión hereditaria, aun cuando sean de suyo aptos para con– t r a e r matrimonio. Más aún: quieren privarlos por la ley, has– ta contra su voluntad, de esa fa– cultad natural que poseen, me– diante intervención médica, y esto no para solicitar de la pú– blica autoridad una pena cruen– ta por delito cometido o para precaver futuros crímenes de reos, sino contra todo derecho y licitud, atribuyendo a los gober– nantes civiles una facultad que nunca tuvieron ni pueden legíti– mamente tener. Cuantos obran de este modo, perversamente, se olvidan de que es más santa la familia que el I<Jstado, y de que los hombres no se engendran principalmente para la tierra y el tiempo, sino para el cielo y la eternidad. Y de ninguna manera se puede permitir que a hombres de suyo capaces de matrimonio se les considere gravemente culpables si le contraen, porque se conje– tura que, aun empleando el ma– yor cuidado y diligencia, no han de engendrar más que hijos de– fectuosos, aunque de ordinario hay que aconsejarles que no lo contraigan. Los gobernantes no tienen po– testad alguna d i r e c t a en los (85) El texto primitivo de estas palabras decía: «Vel ad futura eorum crimi– na praecavenda, !icebit, scilicet contra ... » ( Acta Apostolicae Sedis, XXII (a. 1930), pág. 565); pero fué corregido, según hemos puesto en el texto ( Acta Apostolicae Se– dis, c. I, pág. 604).

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