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EXQ'CIRIUIOX DE DEONTOLOGÍA :IIÉDICA cessante dubio imprudenter fue– rit renovatum, dans et accipiens irregulares evadunt: cap. Etc lit– terarum, de apost. et reiterat. Baptism. His praemissis quae– rendum prae ceteris de requistis ad validitatem Baptismi: mate– ria scilicet, forma et intentio– ne ministri. Praescriptam Chi– rurgus adhibuit formam, neque defuit intentio conferendi Sacra– mentum. Quoad materiam ta– men res adhuc in ancipiti versa– ri posset, num scilicet tetigerit aqua verticem capitis. Non ob– stanti enim abundanti effusione fieri potuit, ut aqua ex vítreo ca– lice dejecta nullam foetus in ute– ro adhuc latitantis partem, sed unum matris corpus abluerit. At quatern:s etiam aqua verticem tetigerit capitis, ut verisimile t~st. subalterna adhuc quaes:io praescntem casum afficere pos– set, quam Beneclictus XIV, De Synod. Dioces., lib. 7, cap. 5. sub num. 2, proponit: an scilicet re– serato materni uteri ostio, quod pueqwrii initio contigit, valide baptizetur infans, cujus corpus– culum, etsi nulla sui parte in lucem prodierit, aqua nihilomi– nus saltem per siphunculum tin– gi posset. De hoc quiclem dubio in utramque partem disputant Theologi et Canonistae. Si EK PP. opiniones utrimque probabi– les clijudicent, icl unum sane con– ditionalem Baptismi collationem suacleret. Ad dubium vero con– firmandum in praesenti casu val– de conferunt, quae in Rituali Romano, De Baptismo, sub § 17, clisposita sunt. Ex his igitur cle– cernen: clignentur Emi. Patres: su validez. Pues este sacramen– to por imprimir carácter, lo mis– mo que la confirmación y el or– den (Concilio de Trento, sesión 7, can. 9 ele sacram.), sí cesando la duda, fuere repetido impru– dentemente, el que lo adminis– tra y recibe son irregulares (cap. Ex litterarum de apost. et reite– rat. Baptism.). Esto supuesto, ante todo se ha de averiguar acerca ele los requisitos para la validez ele! bautismo, a saber, materia, forma e intención del ministro. I<:l cirujano empleó la forma prescrita, ni le faltó inten– ción ele bautizar. En lo tocante a la materia, la cosa es dudosa, si acaso el agua tocó el vértice de la cabeza, pues no obstante la abundante agua que se derramó, pudo suceder que el agua arro– jada por medio de la cuchari– lla no tocase ninguna parte del feto todavía encerrado en el úte– ro, sino que sólo lavara el cuer– po ele la madre. Y aunque el agua tocara el vértice de la ca– beza, como es verosímil, todavía se puede poner otra cuestión &ubalterna, que Benedicto XIV (De Synod. Dioeces. lib. 8, cap. 5, núm. 2) propone, a saber: si abierta la boca del útero al prin– cipio del parto, se bautizará vá– lidamente el nifio, cuyo cuerpe– cito, aunque no haya sacado fue– ra ninguno de sus miembros, puede, no obstante, ser tocado con el agua por medio ele una je– ringa. Precisamente acerca de esta duela los teólogos y canonis– tas se dividen en dos partes. Si, pues, los Emmos. Padres juzga– ren prohables las dos opiniones,

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