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}SQDRJDJO:,; DE DEONTOLOGiA MÉDICA § 2. Quia tamen nobis, 11 o n sine magna animi nostri mole– stia, innotuit eam minime obser– vari, sed per multos adhuc ex christianis hominibus esse, qui dum suos corporum languores illicitis mediis, et praecipue ju– daeorum ac aliorum infidelium opera, sa11ari cupiunt, verae sa– lutis animarum suarum et cor– porum simul immemores fiunt, et, quod valde dolendum est, in damnationis aeternae maximum saepe discrimc,n incidunt, medi– cis judaeis et infidelibus hujus– modi ad ipsorum curationem vo– catis et adhibitis; unde fit, ut et judaeis ac aliis infidelibus mag– na detur clelinquencli occasio, et simul salutare praeceptum negli– gatur, ~,b Innocentio Papa III, similiter praedecessore nostro, in con e i 1i o generali quondam emissum, et cleinde a praedicto Pío V innovatum, quocl omnes medici, cum ad infirmos in lecto jacentes vocati essent, ipsos an– te omnia peccata sua juxta ri– tum S. J<::::. R. confiterentur, neque tertio die ulterius visitarent, ni– si longius tempus infirmo con– fessor, ob aliquam rationabilem causam, su p e r quo ejus con– scientia onerabatur, concessisset, et eis per fidem confessoris in scriptis factam constaret, quod infirmi peccata sua confessi fuis– sent. § 3. Idcirco nos tam judaeos, qui adversus mandata hujusmo– di apostolica committere audent, quam christianos, qui illos ad se accerserunt ve 1 medendi licen– tiam concedunt, et viam ad de– linquendum e is de m aperiunt, 31 sia, sino también en todas par– tes. § 2. Pero porque 11 o s cons– ta, no sin gran dolor de nuestra alma, que dicha constitución de ninguna manera se observa, si– no que hay muchos, incluso cris– tianos, que, queriendo sanar de sus enfermedades corporales por ilícitos medios y, principalmen– te, con ayuda de judíos y otros infieles, se olvidan de la vercla– dera salud de sus almas y tam– bién de sus cuerpos, y, lo qur• es más de lamentar, caen mu– chas veces en peligro de su eter– na condenación, llamando y sir– viéndose p a r a su curación de médicos judíos e infieles; de donde se sigue que se da ocasión a judíos y a otros infieles de de– linquir, y, al mismo tiempo, se hace caso omiso del precepto sa– ludable del Papa Inocencio III, también nuestro predecesor, da– do en otro tiempo en Concilio general, y después innovado por el predicho Pío V, de que todos los médicos, cuando fueren lla– mados a los enfermos que yacen en cama, ante todas 1as cosas les amonesten que se confiesen según el rito de la S. R. Iglesia, y que no les visiten más de tres días, a no ser que el confesor, por causa razonable, gravada su conciencia, concediesen al enfer– mo más tiempo, si no les cons– ta por documento escrito de di– cho confesor que han confesado sus pecados. § :1. Por tanto, queriendo sa– lir al paso, lo mismo a los ju– díos que se atreven a traspasar tales mandatos apostólicos, que

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