BCCCAP00000000000000000000424

PRAEN0TANDA 4. - 0rdo Fratrnm Min. 0apuccinorum inter 0ongrega– tiones Religiosas saeculo decimo sexto primo exortas connume– randus non est; non enim est Religio nova, sed Reformatio. Religio vero, quae Reformatio dicitur et est, non: peragit aosolutam eversionem status iuridici illius Religiosi Instituti. proprfi, ex quo ipsa provenit, sed innovationem partialem instaurat; ut Re– formatio existendi ratione non careat, haec partialis innovatio saltero ad sphaeram vitae practicae debet protendi, tamen ot– dinarie ipsum quoque inris statuin attingit. Ideo Reformationes communiter non tantum vitam, sed etiam ius partiaHter corri– gunt; et si ius tantum partialiter innovant, aliam inris partem ex iure praeterito retinent; unde sequitur, quod Reformationes omnes nascuntur plurimis ·iam anteacto ternpori devinctae vin– culis, non tantum historicis, verum et iuridicis. Ex modo facta consideratione consequentia non levis mo– rnenti sequitnr, i. e. 0apuccinorum initia non posse sub ullo aspectu recte pertractari, si studium inris et historiae illius Re– ligionis, ex qua ipsi procedunt, penitus praetermittatur. Jam vero in praesenti dissertatione de:finfre intendimus Or– dillis 0apuccinorum iuridicam p1;1,11pertatern primo saeculo du– rante; haec vero quaestio, ut ex dictis elucet, nec pertractari, nec de:finiri recte ac iuridfoe poterit, nisi prius det,erminentur et agnoscantur orones fontes inris Fratrum 0apuccinornrn pro– prii, i. e. ius, quod retinetur ex periodo praecapuccina, et ius novum,, scilicet, quod nova Reforrnatio sibi ipsi constituit. Inde elucet et utilitas et absoluta necessitas studii praevii ad hoc de– terminandurn, quodin prima parte aggre.dimur. Solum hoc studio praemisso, ad argumentum evolvendum ulterius procedere se– cure possumus. Dnobus capitihus hanc quaestionem absolvirnus.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz