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solamente viozaren disposicioacdistinguicenditu; Guciec, dio Apostoluac, laster eguiten dute; bañon ez guciec allegacendire duacenLecura; cergatic ezta espiritu bat muguiarazten tuena gui- ciec. /' Aplicaceco,bada, maxima au nere asuntuari: Diot Christaben obligaciogucien artean, ez- tela garanoric, ceñequin gueiago cumplicen duten, ala Justuac, nola Becatariac, nola baita etor- cearequin adiceraJaungoicoaren itza: Guciac eldudire, dembora batean Israelitac elduciren be- zalamendi Santu arenoñe ra, adiceraleguecoitzac; ezta elizancelebracenoficioric,ceñetara asis- ticen duen ainberce gendec,nola sermoiatara: eta aun Christaben devocioa, eta celoa ozturic icu- sidendemboratan, berce gañeracoobli acioarengañean, beti mantenitu da bere oñean obligacio- H onen gañean. Onequin guztiarequin E izari confiatu zaizquion ministerio gucien artean, perfec- cionaceco Escogituac, apenas arquicen da au baño inutillagoricpredicacioa baño. Eta medioric poderosoena, ceñetaz valiatu vaita Eliza guizonac converticeco, da egungo eguneaninstrumen- toric flacoenafiña onetaraco. Ceurac beurac zarate, Christabac, egui-onen prueba ongui claroa. (Beiñere ezta izandu ainberce instruccio, nola gure egunetan, beiñere ezta predicatu ain maiz Jaungoicoaren itza, nola dembora oietan, (eta egungo egunean, zubetaric anitzec confesacendu- zuen bezala, arquicen da predicacecomodua mudaturic oso ui, bada eztire Predicadoreac em- 2 eacendicurso inutil, etavanoeta(n)I0solamentepredicacen uteAita Sanduacpredicacenzuten era: eta onequin guztiarequin ezta conversio gutiagoizandu gure egunetan baño.) Da bada pre- gl ciso manifestacea emenJaungoicoirean" itzaren fruto gutiaren causal2.dudaricn gabe, daI4dis- posicioaren faltan, ceñequin etorri-izan zenuquete lecu santua onetara, adicera itz divinoa. Eta eguiazqui, S." Pabloc aguincenI5baldin bazuen christabei demboraz, probazatezela, juan baño len jatera vizizaren oguia declaracenbaldin bazituen, ecen ez distinguiceamanjare soberano ura janari comunataric, cela e uitea culpanteJesu Christoren corpuzaren: arrazoi au bera dut nic esa- teco zubei, probatu bear f uzuela, eta preparatu ceuren anima, etorri bañon len adiceraJaaungoi- coarenI6itza, cein baita sustento espiritualareparticen du una gue Puebloci, eta ez distinguicea a Jaungoicoaren itza guizonaren izatic, dela eguiteaJesu C risto beraren izaren culpante. /4 Orai artaño bada zubetaric aniz, cerc17disposicioare uin etorri zarate sermoiatara, bota- ? zazu(e) pechura escua, eta arquituco duzue etorrizaratela so amente curiosidadez, adiceragauza berriren bat, edo bercela notacera predicadorearen faltac, arquituco duzue etorri zaratela sola- memente18belarriare uin, uztenduzuelaric bioza icheco negocioetan. Emendic elduda bada 3 ecen19ascoc ezdulela2 berceric eguiten juzgacea baicic Predicadorearen meritua, eguiteco com- paracio necio bazuec, uzten tuzttelaric pasacera eguiricicaragarrienac, eta casora gueienic egui- tendienac21. etaZ2 sermoi batetic ateracenduten frutuguztia, (ezta berceric)reducicendarepararacera (sic) berceac baño zueiazo Predicadorearen falta. eta excesoetanZ3. Demanera ecen a~licadaauioaue u u A 1 ascori e ungo egunean, erratenciona Josefec bere Anaiei, ceneania E iptoco Sa1;adorea: eraten i K cion ba a, zubec ezarate etorri unara garia, eta mantenimentuaren bi la, solamente etorri zarate espiacbezala, icustera, eta registraceraProvinciaco parajenc flacoenac:Exploratores estis, ut vi- deatis infirmiora terrae vinistis: Zubec, erraten dizuet bada nic orai, ezarate eldu, sustuntacera (sic) zeuren buruac itz divinoaren oguiarequin, eta villacera socorroac, eta remedio provecho- 10. La -n de vanoetan ha desaparecido, al estar gastado el papel 11. Así está escrito, hallándose Jangoicoi- al finalde una línea y rean al principio de la siguien- te. 12. Primero ha escrito causac, tachando lue o la c final. 13. Primero escribió Lentabicicoa bada, d u k r i c k b e , tachando luego las dos primeraspala- bras. 14. Ha cambiado dago en da. 15. Cambia por aguincen el inicial manacen. 16. Así escibe: Jaaungoicoaren, con doble -aa-. 17. Ha escrito primero cerc eracarrizatuzte sermoi(a)tara, tachando luego todo menos cerc. 18. Duplica la sílaba - m e , resultando solamemente. 19. La primera redacción es así: ecenasco eztela eldu sermoietara bercetara, solamentejuzga- cera Predicadorearen meritua, que luego ha tachado y redactado de nuevo. 20. Ha escrito dulela, en lugar de dutela con -t-. 21. Podría ser dionac, con -o- en vez de - e , pues ha habido una correción en estavoz. Unas líneas más abajo dice cion en lugar de cien. 22. Hay una cruz (t) delante de la conjunción eta. Esemismo signoaparecevarias veces en el segundo sermón, como lo hacemos saber en su lugar.Hemos interpretado que había que escribir punto y aparte. C ' Nota 11 del segundo documento. 23. Escrito entre líneas encima de defectoetan, que ha tachado.
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