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- ·1f> -- •originnle peccntum, qnia non fuit filius naturalis .Adae, ct iclco non crat clebitor justitiae originalis. >>Ace1epernnt enim illi soli justitiam in Adam qui ab •eo oranL descensuri per rationem seminalem, hoc est, • respectu quorum Adam habuit rationem patris natu– »ralis sec undum communem propagationem. Unde si-' •cut illis solum potuit servare justitiam, ita illis solum •potuit perdere illam.» (1) Por eso Montefortino, r efiriéndose á la opinión de EscoLo sobre la Encarnación, y juzgando el argumento de Oatarino se pregunta: «Quare ergo Magíster Seo- tus........ pariter eam a dBhito contmhendi noxam ori· ginalem non exemit? imo ex sententia, identid ern docui t, futurum ut subderetur culpae originalis, nisi Dei gratia praeventa fuisset? Quoniam etiam existimabant, Scotistae datarn esse justitiam pro omnibus ab se via naturali descensuris, absque ulla exceptione. (2) Luego María S. elegid a para Madre de Dios ante praevisun1 Adae peccatwn, cuando solo existía el reino de la justicia y de .la santidad, incluida como los demás en la voluntad de Adan, así como debió nacer Inma– culada si Adan no hubiese pecado y eso no propte1· redemptionmn, sino jure ¡n·oprio, así debía nacer en pecado si Adan pecaba.- y todos sabemos muy bien que hipótesis llegó á realizarse, pecó Adan, y María como todos Jos hij os de Adan perdió en él la gracia santificante, ó mejor dicho, (1) Oxon. 111 S"nt. el. 111 q. 11 n. 3. V CXJlliGtmlo 1:11 1'1 lihro 11. S(•nt. dist ."\~. q. unic. 11. H. d pecadn origin:tl dice: (.~u;tntnm ;td st•ctttultltll Sfllvilltr pritua qtt:tt•sli• •· lt·nt'IHI•I !'>t'l'lltHhun mtctoritalt•s !"nrwlorum,quod sil !Jo•· pt•t'l':llmn iuoumihn:• l'llllllllllllill'l' pro– pag-cttis, llnt:tlt•t·f;¡ratnr •·:.. i~l n ra li•,ruo fWtTal i uri~in;dis: lwht•l ¡•ui111 quili– bct sic prO)l<IJ,!:IIus l':ll'l'tll ion u iu~t i! i:ll' origiuali:.-, p:~h·l. •·x dft•cl ihus illius justitine prius did is, disl. ~!~ • i:.lius st•t'tllldi. t•sl d··hilo¡ i·.; tius inslilioll', quía ncccpit cum in 1'ri111o p:1n·••l•·. ¡wr ntins p:~n ·1lli ~ ,,t·ttllll <lltlisit t·:uu; t·r~o secundnm dcscriptinnt'Hl tplil iht•! si •· prop:1t~:1t ••s l~:tlwt tw•· ··:~tttm oric·i•mlc. ... Ex istis dictis vidPtur t'oltl'ludi tl• ·hit tlnt in t•:•rvulis propt•·r ltnc qnotl AUnm accepit justitiam pro~~! t'1 pru tolot •tal 11ro1 , qn;u- 1111tc •·rn l itt t•o, l't ideo jm:;– tc Deus exigit a tota nalunt, in qllut¡ltnu¡m· t·:-.1 ill;11n iustiti:nu qnítm dcdit naturac, ita quod sect•nt..ltl!t• ipstnn t':IIL 7 ¡\ d:llll Jlo'l'l':tl'' pt·r!-Oon:tli nudnvit naturam justttia debitn, in tJHncmupw laril uatllr<ttll lllttl:lm, facit ct talcm dcbitricem. (2) Montefortino. Opu~ cit. Oi!'~<'rl Titen!. p;~g . .\ 1!"1-.Htl.

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