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·- 36- mi¡ y estos autores interpretan á Escoto (1) lo mismo que el P. Frassen, corno pueden cerciorarse hojeando los textos citados en la nota; pero me permitirá el lector que le cite las mismas palabras de un oélebre Escotista, del renombrado P . Henno: Petes. 6. Si B. Virgo fuit inmaculate concepta, quomodo indiguit Christo ut redemptore: Resp. Duplicem esse Redemptionem, sublevutivam unam, qua quis liberatur á captivitate de facto con– tracta; et prreservativam alteram, qua efficitur ne sit captibus. Hoc autem genere redemptionis incliguit Virgo; et cum majus sit beneficium prreservari á lap– su, quam á lapsu contracto liberari, sequitur B. Vir– ginem magis quam nos obligatam esse Hedemptori. (:.!) Petes. 8. An B. Virgo habnerit debitum contra– hendí originale? Resp. Probabilius affirm . Contra varios, quibus magis favet devotio, quam ratio, qnia, ut canitur in Officio Immaculatrn Conceptionis á ::5ixto IV instituto, fuit prreservata Virgo ex morte Filii sui prrevis¡t: ergo, cum ante prrevisam Christi mortem jam peccasset Adam, et in ipso ejus posteri (cum Christus fuit de– cretus ut passibilis ob cleletionem originalis p rawisi). Mors Christi non potuit ordinari no peccaret Virgo in Adam, sed tantnm ne in tempere peccatum transfun– deretur in ipsam. (B) Así habla un franciscano y discípulo aprovechado de Escoto; y al leerlo parece que lee uno los párrafos del Sr. Larumbe, donde atribuye á la Escuela Escotis · ta una Inmaculada que explícitamente ex<·luyen: Pero sigamos: (1) Oxon in Ill Sen t. dis. 11!, 'l.""'st. 1, pag. 162 y 163.. n 1-2, p. 173, n. 13, p. 174, n. 15m flnc-175 n. 18, p. U90, y p. 71G. n. 5, donde dicen: ..... Certe omnes na ti ex Adam mediate vel immedinte, actu ce– cidissent in peccatum originale, nisi quidam prreservati fuissent a vohmtutc divina, inter quos fuit beatissima mater Dei, qure, quantum erat ex defectu Adre, dcbuit contrahere pcccutum originalc, ct vere contrnxissct, nisi c.x. sin~ulari privilegio prreservata fuisset, ut supra patuit clist. :J q. 1 e/ IN hl(2)s·F. HK~iNO Thcologia nOgmalica. Trac:l Br~s. Sect. l. p. 3i17. (Ounci 171 1). ' (3) !bid. pag. 398.
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