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-M- palabras de la objección: si non contraxisset originale non inrlignisset morte Christi,-si fuisset sine peccato non indiguisset redimí per passionem Christi-¿ y que responde el maestro de Escoto? Quod sic: es decir que necesitó de la muerte y de la pasión de su Hijo-y que necesitó de ella, indiguit passione Christi, non propter pect'atum quod infuit, sed quod infuisset-Luego la Virgen no contrajo el pecado original, porque fué preservada-y preservada-par mortem, per passionem Christi;-Intuitu meritorum Christi J esu Salvatoris humani genesis, que rliría la bula lneffabilis. B. Immaculata Virginis Conceptio ad mentem Joa– nis Duns Scoti. (l) Despues de haber expuesto la doctrina del maestro pasemos á estudiar la del discípulo, pues como queda apuntado Escoto fué discipulo de Guillermo Guarro ó Warron. Utrum beata Virgo concepta fuerit in originali peccato? Quod sic: Después de aducir nueve testimonios de la Sagrada Escritura y Santos Padres aiiade: Respondeo. Dicitur communiter, quod sic, propter auctoritates adductas et propter rationes assutnptas ex duobus me– diis quorum unum est ex excellentia Filii sui. Ipse enim ut Redemptor universalis omnibus januam apernit: sed si Beata Virgo non contraxisset originale (1) Ven. Joannes (Duns) Scotus 1 «Doctor subtilis» natus circa 1270 in Anglin, ingressus Ordinem, Oxonit, primo discipulus Gulielmi Warronis, dein professor celeberrimus extitit, Parisiis in fine a. 1304 vel initio 1305 k\i~seu~mde~~~~né~S~~i~~~ Ii~~g!~gjg¡~cb¡~f~ ~~~a~g~Q~e~{~~";,~~tu~ 1 j~~~i in Ecclesia Minoritarum Jlcta- Prorsus indubium est quod Scotl1s praeci– puus ac mnximus pur:te Conceptionis vindex: erat; summa sua nuctoritate tantam huic doctnnne fidcm comparavit, quantam nullns alius ante vel post ipsum. Quare non immcrito de illo cani potest: Miraris doctor puram sine labe M a- ! ~ Esse dcdit puram Christus, da doc- lri:nu, tor haberi. Quae de non pura stirpc crcntn fui t. Et sciri, dccus hoc debea~ illa tibi. ROSKOVANY. B. V. Maria in suo f.'ouceplu lmmacu/ata. Budapestini 1873- 81. T. XI p. 289. ANALECTA FRANCISCANA. III. 453. V. H oLzAPFBL. Opus cit. p. l.

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