BCCCAP00000000000000000000243

i j: ¡1 ¡l -111- 1nedia perveniendi ad bcatitudincm consum– matam ct sujh'nlaturalcm, qumn Dcz,s dili– gentilms se jwaepar(WÍt, in sup,·n•iam el a!w;, illmn, ct cmincntissinnmz C(c!i cmpyrci locum humanitati C!zristi, Filio Dei hypostalice 1micndac, pracparatmn, (qui locus dextcra Dei in sacris Littcris Jumcu¡){ltitr) appetiil ut humrmac uaturac invidit, 'l'Otumque si·ve dcsidcr ium szwm onmibus aliis angi'lis, qui– bus praccral, indicavit . [ntcgrum Alcnsis testimonium affcrrc vcllcm, sed nimis in Fnmciscame opinionis cxplicationc morari videor, ideoque vc1·borum sensum tan– tummodo cxprimam; asserit igitur (1), quocl dia– bolus pra:!vidit rationalcm crcaturam assumen– dam in unitatc Person:t• Filii Dei, vidit ct fclici– tati hominis invidit, ob invidiam autcm humanam naturam tentavit, ut per peccatum ipsa dcmerc– rctur assumptionen et unibilitatcm ad Deum. Ex Franciscalium opinionc jam in Thomisti– cnm vcniamu s; quam etsi Divus Thomas tantum tucretur, ab omnibus honore colcnda csset, quo magis cum tot homines elaboratissimi ingenii pro ca contendant? Ex dictis vobis pcrspicuum est, Franciscales Christi pr:Pelectionc vdut prin– cipio utentcs, cleducere, quod Verbum divinum inca rnatum fuissct , si homo non peccasset, ac proinde quod pnctcr hominis Redcmptionem \lJ (Alox. tle Al•a, Sum. 'rheoL part. III, q. III, mewb. 1:,· XIII.) i. -.·.::·--: ·.:..:..:.=:.::..::...__:_-_-___:....:;.::.;:"._l~

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz