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46 INTRODUCCION A LA M:ISTICA FRANCISCANA obran este doble efecto requerido para la perfec– ción integral, «apartar del mal y promover el bien». Ved aquí el texto íntegro para los que deseen sa– borearlo en el original : «Quoniam autem malum aut procedit ex tumore superbiae, aut ex rancore malitiae, aut ex languore concupiscentiae, ideo aod perfecte elongandum ab hoc triplici genere mali tres sunt necessariae beatitudi– nes scilicet: paupertas spiritus, elongans a malo tu– more; mititas elongans a malo rancoris : luctus elon– gans a malo libidinis et languoris concupiscentialis. Quia vero perfectus processus in bono attenditur secundum divinam imitationem, et universae viae Domini misericordia et veritas, hinc est quod du– plex est beatitudo secundum duas vías scilicet: esu– ries, sive zelus justitiae et affectus misericordiae. Quoniam autem status in optimo est per limpidam cognitionem, hinc est quod sunt duae ultimae beati– tudines scilicet: munditia: .cordis ad Deum videndum, et pa:r mentís ad ']_)erfecte fruendum.» Lo cual en resumen quiere decir que las bienaventuranzas de la pobreza de espíritu, de la mansedumbre y del llan– to corresponden a la primera fase del apartamiento de todo mal. Que el progreso en el bien se realiza por dos ca– minos: del amor a la justicia verdadera y de la prác– tica de la verdadera misericordia, y a esto corres– ponden las dos bienaventuranzas. . . de la sed de justicfa y de la misericordia.. Que la permanencia en el estado óptimo no es po-
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